G-rymt

Shollahopps! Vilken dag. Satt i solen i förmiddags och bara njöt med min lilla kise som sällskap. Som jag visade i förra inlägget så har jag också försökt mig på att baka. Dom som känner mig vet väl av egna erfarenheter att jag är kass på allt som har med att baka och laga mat att göra.. Väldigt tråkigt eftersom att de är så himla kul! Men idag så! Jag lyckades med mina schackrutor som även uppskattades här hemma. Ska fortsätta att vara lite duktig efter att ha varit ute och gått och även lite övningskörning så ska jag städa mitt rum. På med dunka dunka så ska de gå fiiint! :)  


Kommentarer
Anna säger:

"baconen" (=russin) HAHA, stolt över dig claris!

2012-03-12 | 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback