Kyss mig

Nu ni, efter detta lilla inlägg kommer de första inlägget med bilder från Sälen - spontan applåd* som man brukar säga. Konstigt nog är jag faktiskt väldigt glad efter att ha fått avbryta lovet och gå till skolan. Hade en fet håla i 5h så vi tog en promenix in till stan. Jag och Emelisan köpte oss en varsin Vigo beautypåse. Inte värt det säger jag bara. De enda positiva är nog att dom smakade gott.. För dom fungerar inte. Jag fick ont i magen + att dom ser fruktansvärt äckliga ut. Kul att gå runt med ett oranget tuggummi i munnen. Jaja.. det är nog min lyckodag i dag i alla fall. Innan matten la jag mitt huvud på Emelies axel och snyftade lite "Jag saknar Tilda.." Tror ni inte min lilla Tilda står utanför klassrummet när lektionen är slut. Wiiiiiiihi! De andra som kan bevisa min lyckodag var att jag nämde till David tidigare idag att jag ville ha spagetti och köttfärssås. När jag kom hem säger mamma att det blir de till kvällsmat. Yeeeeeh. Vilket flyt :) Tiddeliduu!

Kommentarer
tildaaaa säger:

ihihihihihi och jag som hade saknat dig så himlans mycket!!! det va så roligt att träffa er igen :D<3

2012-02-27 | 20:33:21
Bloggadress: http://tildaeddvardsson.blogg.se/
Emelie (: säger:

ÅÅÅH vilken toppen dag!! :D<333

2012-02-27 | 21:23:21
Bloggadress: http://www.emeliemalmborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback