Lite mys sådär en skärtorsdag

Woopi! Kröp precis ner i rentvättade lakan.. Mhm! Frida och Anna spenderade sin eftermiddag/kväll hemma hos mig. Snackis, skratt. Spelade vårt favvospel Den försvunna diamanten. Hehe obehagliga minnen! När vi var och handlade frukt till kvällen såg vi dom.... Äggen! Dom bara hängde där och ropade på oss. Jag har nu ätit mitt absoluta älsklingsgodis. Det plågar mig verkligen att det är påskgodis och bara infinner sig i butiken under en högtid om året..! Jag njuter alltså fullt ut.
Vi tänkte att vi skulle fått se Sommaren med Göran men det glömdes bort men jag hann se kyssen och eftertexerna så jag har inget att klaga på. Jag är trött. Natti



Kommentarer
Emelie (: säger:

Kom på en idé lite sådär bara....köp massa påsar ägg o spara hela året. Då kan du ta fram en i veckan typ! Så slipper vi höra ditt eviga tjat om de äckliga äggen som du älskar sååååå! :D

2012-04-06 | 00:35:41
Bloggadress: http://www.emeliemalmborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback