Håkan Hellström - Gbg 16/9 -11

Ååååååååååååååh! Ni anar inte hur underbar min fredag var! Att vakna med halsont, huvudvärk och Håkan Hellström på händer och armar i dag var inte heller fel. Vi tog tåget klockan igår 12, kom till kön in till Liseberg runt två. Där gick det ganska fort eftersom det öppnade klockan tre sen var det bara att speeda fram till scenen. Det fylldes snabbt upp i främsta "fållan" där bland annat vi kom! Tur?! Där blev väntan sittandes i tre timmar och sedan ståendes i två. Allt detta var det verkligen värt! Håkan var verkligen otrolig. Vilken energi den mannen har. När man ser honom sjunga Nu kan du få mig så lätt bland det blåa ljuset, bland såpbubblor och publikens jubel är verkligen en dröm. Då är jag verkligen som lyckligast. Vi skrek så vi tappade nästan rösterna. Väntan var faktiskt sjuktkul. Tjejerna är toppen! Tack för dagen och kvällen vänner! <3
Mittgänget taggar till redna i klassrummet!
I Lisebergskön
Folk?
Nu varnar jag för sjukt dåliga bilder

Konfettiregn <3

Min dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback