Jaha ni, vilket väder vi har?

Jaha ni, vilket väder vi har?!
Kunde sova eeeeenda till klockan 9 i morse pga den underbara sovmorgonen vi har på torsdagar. Fick en djurisköverraskning när jag tittade ut genom fönstret i morse, två råddjur. Tänk att man bor i skogen..
Hade konst och fotolektion så ni kan nog förstå att f1 gillar torsdagar.
Jag kan säga att jag taggar järnet för morgondagen. Ni kan inte ana vad jag ska göra!!! Några av mina fina klasskompisar och jag ska till GBG! Vad ska vi göra där? Jo titta på vårt fina hjärta Håkan Hellström som har sin sista konsert för i år. Den kan man ju inte missa liksom. Jag får därför använda min fina tröja.
Här får ni även en liten bild på mig och min frilla. Ni som känner mig vet att jag inte gillar att lägga ut bilder på mig själv så den får bli aningen ljus och grå.. Hehe Puss

Kommentarer
anna säger:

Du är fin.

2011-09-16 | 19:20:26
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback