Flummigt?

GEEEEEEEEE MIG KILLEEEN! Olle Hammar, min nya pojkvän! Om det är någon som missat så var han med i kvälls Idol. Jag är kär! Så söt och så himla duktig. Dreeeeeeeeeeeeeeegel! Får inte glömma den snygge André som också är något att hänga i julgranen.
För övrigt så var jag och åt med fina fina klasskamrater på Harry's och massa chilledill på Robert's igårkväll, NAJS. Idag har också varit en riktigt bra dag! Jag har både fått hem min UNDERBARTfina Håkan Hellström tröja och jag är så galetnöjd förutom att en storlek större inte hade varit fel. En till bra sak var att jag har fått två biobiljetter av min chef??? Snällt säger jag bara! :D Jag är så himla glad för allting just nu. Skolan är toppen, vännerna är toppen, allt är toppen! Inga bekymmer som är värre än huvudvärk i alla fall.. Thiih
Visst är han fiiiiiiiiiiiiiin?!

Kommentarer
Hanna säger:

Olle var ju bara för go! :D Satt och smajlade hur stort som helst när jag såg honom! xD

2011-09-04 | 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback