2012??!

Hjäääääääääääälp säger jag bara! Jag har blivit rent hjärntvättad och är livrädd. Förutom att vi hade en skittrevlig kväll hos Julia så tittade vi på en film som gick på tv. Jag har inte en aning om vad den hette med det var den 11 september då dom skulle störta i Vita Huset. I bilen på väg hem läste Ellen på google om mayaindianerna och nu är jag beredd på att dö... Visst, jag trodde på domedagen den 21 maj 2011 som kom från bibelns beräkning och inget hände, men snubben måste ha räknat fel, han hade ju faktiskt gjort det misstaget förut. Nu när jag fick veta att mayaindianerna visste om tsunamin och wall trade center blir jag skitnervös. Antingen kommer hela jorden gå under eller så blir det en asstor jordbävning och polerna byter plats - jorden kommer vändas upp och ner. Någon sorts att katastrof kommer det bli. Gaaaaaaah, jag blir knäpp i huvvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback