Han är fortfarande det finaste som finns...

Shabba shena på er! Jag kan börja med att jag är ytterst nöjd med min statistik, min besökssiffra är mycket bra enligt mig :) Idag fick jag offra en timme på min härliga sovmorgon pga att jag var tvungen att åka in och göra mitt missade matteprov. DÖ MATTE DÖ! Säger jag bara.. Efter det var det konst och foto som vanligt. Galet skönt med foto, det blev även lite stolsrace i korridoren med Bosses tillstånd förstås. He he. Förövrigt så sitter jag i köket och har precis skrivit lite engelska och ska strax upp på mitt rum och fixa för morgondagen. Jag ska nog ta mig en VARM dusch innan det blir sängen också, är så himla frusen..

Kommentarer
Anna säger:

sv: tack så mycket! :D



haha jo jag tolkade det så från början.. ^^ men bra att ni hållet humöret uppe! :)

2011-10-16 | 13:32:39
Bloggadress: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback