I'll Be Cool For You If You Want Me To

Hejsanhoppsan! Sitter som en slö get framför datorn och jag ska alldeles strax gå och lägga mig.. Statsbesöket i lördags var mycketmycket trevligt och kvällen spenderades gloendes i taket i sofffan. I går var vi och tittade på kusinerna som konfimerade sig och eftermiddagen gick åt åt att mysa med systerbarn. Denna dagen har varit lång och bjudit på en massa lektioner, glass, pluggning och solning. Jag är äntligen med i bonnabränna klubben, kinderna är röda, halsen vit, bröstet brunt, armarna bruna, magen vit, låren vita, benen bruna och fötterna är vita. Erkänn att detta låter riktigt snyggt! Funderar på våtdräkt i sommar..
Jag hade tänkt lägga in en låt här från YT men av någon anledning går det inte så klicka HÄR.
Den är verkligen hur gullig som helst, rena drömmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback