19.35

Dags för en uppdatering eller vad tycker ni? Fast, det kan väl ändå inte vara bara negativt.. det är ju bara beviset på att jag inte är någon datornörd! Men nu får jag minsann ta och skriva ner vad jag gjort. Min valborg spenderades i Oskarström hos Petter med honom, Anton, Anna och Frida. Vi åt supergod mat, vi cyklade ner till brasan vilken var en himla händelserik aktivitet.. När vi kom hem igen lassade vi i oss glass och frukt till den sista Harry Potter då vi också fick oss lite sömn. I söndags var det tårtkalas i Sennan hos Sofia och Andreas på Andreas födelsedag. Efter det stannade jag där och vi tog en sväng till Stadiums outlet och vi åt mat på Max, vilken födelsedagsmiddag verkligen! På kvällen var det övning med Knäpp och hemma sent efter ännu en onyttig rätt. Denna dag har varit helt okej, jag var hos tandläkaren och beröm är ju alltid kul att få ;) Detta inlägg fick bli en paus från allt pluggande till provet i samhällsekonomi till onsdag, inget kul ämne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback