Ohohohoooh Konfa Klinta, ohohooho (Barbra Streisand)

Hejs! Idag blev det en hemmadag för damen.. Har ju som sagt fått i mig lite sjukdom. Jag låter som en anka när jag pratar! Det jag gjort i dag är att kolla skolavslutnings outfiten. Har hittat många fina klänningar och skorna blir förmodligen låga vita converse, tuffigt värre! Jag hörde att världen skulle gå under den 21 maj 2011. Att Gud gett människorna 7000 år efter syndafloden. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro? Jag blir faktiskt lite gråtfärdig när jag tänker på att jag fyller år dagen efter, kanske ligger jag mosad under ett hus när klockan slår över till 0.00! Esch, trams.. I morgon blir det inte för mycket vila, ska träffa Andrejs för lite shopping annat skojs. Nu ska jag starta en film. Bye 
Här fick ni alla bilder från helgen. Bild: 1. En glad Hanna som äntligen kommit hem 2. Vår underbara utsikt
3.Amandus på vår andra andakt 4-6. Grupp A innan en lång lektion påbörjades 7-8. Chilledill i solen 9. Brännboll
10. Olle på väg ner i vattnet för ett dopp 11. Fina Siri 12-13. En väldigt rolig blomplocknings-runda med finfint folk inför avslutningsmiddagen. 14-15. Förberedning 16. Jonathan och Olle tog en sväng om på dansgolvet 17. Middagen 18. Sista myset på gräsmattan innan andakten 19. Vårt schema 20. Tåget
Sista kvällen var underbart mysig. Vi gick ner ett litet gäng till havet och lekte på en lekplats senare satt vi uppe på glasshyllan med täcken och hade det skönt

Kommentarer
Hanna säger:

Åååh, saknar!

Det var verkligen som att komma hem! :( <3

2011-05-19 | 17:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback