Du Är Himlen Jag Föll Från Den Dag...

Vem i hela världen uppfann tvång?! Den männskan är ju förhoppningsvis död.. Att veta att man är tvungen att plugga är inte alls kul!!! Jag har suttit här med designarbetet enda sedan jag kom hem från skolan vilket var för minst 3.5h och jag kommer ingen vart. När låten Stjärnfallet dök upp på cdn av Markus Krunegård kom jag på mig själv sitta och glo ut genom fönstret. Det första som dök upp då i huvudet var saknaden efter mina fina konfakompisar. Man kan ju nästan tro att jag inte har några vänner på hemmaplan men det har jag verkligen, Världens bästa dessutom! Det är som är grejen är att dem är så himla olika vilket får mig att tycka om dem ännu mera. Så ja.. nu kan skolan bara få sitt slut så jag kan glassa runt med vännerna! För att jag inte ska tjata lite mer i detta inlägg så ska jag påpeka att Angelica Blick har fått till en sjuktsnygg hårfärg och jag har äntligen bestämt mig för den nya looken. Till skolavslutningen är jag både kortklippt och ljusljus, gott!


Kommentarer
madeleine säger:

Saknar dig med!<3

..och ditt hår kommer bli mega snyggt ;)

2011-05-20 | 12:28:07
Bloggadress: http://madeleinecederholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback