What's The Piont

Blandade känslor just nu.. Trött, besviken, irriterad, överlycklig, pirrig, förväntansfull, ont. Vad kallar man detta humöret tro? Det är i alla fall inget humör jag rekomenderar.
Idag har jag varit i skolan i vanlig ordning och efter det en sväng på staden med några girls för att köpa present. Jag och Frida var också på ett intensivt och yberroligt fuego-pass. Det har en stor anledning till humöret.
Nu ligger jag och skrattar för mig själv för jag tänker på Frida när vi sprang till bussen i eftermiddags. Hon hade nämligen tatt fel på när bussen gick så det blev väldigt brottom och när vi hade ett bra antal meter kvar ser vi bussen och Frida kastar upp mackan i luften med ett högt IIIH! Haha som jag skrattade! Nog om det, jag ska titta färdigt på Shrek nu och för alltid. I morgonkväll blir det partaj hos Ellinor . Godnatt på er!

Kommentarer
Frida säger:

Svar: Haha! Ja du, mackan.. jo det blev faktiskt en liten klen förklaring. Men du fick med den fina händelsen så dem flesta får ta del av den ;) Puss <3

2011-03-25 | 06:57:26
Bloggadress: http://Twelvemonths.devote.se
Frida säger:

Juste, det gör ju inget att du ska packa eftersom du ska till din rara pappa! Och dedär humöret känner man ju igen <3

2011-03-25 | 07:03:03
Bloggadress: http://Twelvemonths.devote.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback