Never Say Never

Då så, en till dag avklarad i det kluriga livet. Jag hade två prov direkt på morgonen i morse, matte och franska. Det var ju tur att jag inte vaknade med huvudvärk då.. Men jag överlevde detta efter att ha fått i mig en himla massa mat i magen, jag är verkligen ett matvraak! Har nog världens största magsäck ;) Efter skulan åkte jag med Julianan hem och klockan fyra mötte vi upp Hanna och Ellen för en runda i Åled. Vad tog det? 1,5h tror jag det blev minsann! Vi är superduper duktiga må jag säga. Nu har jag precis ätit pannkakor och ska strax fixa morgondagens kläder och packa väskan med träningskläder för i morgon kör vi fuego! Nu passar jag på att lägga in bilder på min nya jacka och mina unika jeans som ingen annan har, höhö. Jackan är från Vila och jeansen Gina

Kommentarer
jonna säger:

älskar jackan du köpt! :)

2011-03-24 | 16:26:21
Bloggadress: http://twelvemonths.devote.se
nathan säger:

Åhh snygg brandvarnare :D

2011-03-25 | 15:56:23
Bloggadress: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback