Tisdagen Den 8 Mars

Hejhopp! Nu är jag packad och klart! Eller jag är inte packad men mina saker är packade.. Om en stund kommer Fia och Andreas och hämtar mig så bär det av till mammsen i skogen. Jag börjar sakna henne, det har bara gått mindre än en vecka men ändå.
Skolan var som vanligt blöblö.. Fast Anton och hans band spelade i folketshus i dag, tror ni inte det bara var 7or och 8or som fick gå och titta - ILLA!
Mitt internet var cp igår så jag kunde inte lägga in några bilder och då hade jag inte lust att blogga, men nu kan jag skriva vad jag gjorde. Jag myste till det lite i soffan med det som finns på bilden nedan. Hade först tänkt packa in mig i täcket på balkongen men det var så smutsigt. Senare när jag kom hem från kören igen låg mina dåvarande guldiga ramar på sängen färdigmålade vit/silvriga. Dem kommer upp på väggen om en snar framtid när väggarna är målade
När jag kommer till mamma lägger jag in lite mobilbilder från veckan var tanken. hej

Kommentarer
Anton säger:

Illa som fanken alltså! dåligt av er... ;)<3

2011-03-09 | 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback