She Will Be Loved..

Woho, torkar bort floderna i ansiktet! Jag har tittat på The last song. Helt underbar film!
Min söndag har bestått av gudstjänst, bibelprat, legat i sängen och tittat färdigt på Paranormal activity, The road och nu The last song. Igårkväll var fina vänner här och vi började titta på PA men vi blev inte färdiga så då såg jag färdigt den idag. Hur läskig som helst! I alla fall när jag ligger själv i rummet.. The road har jag ingen aning om varför jag såg. Första gången jag såg den fick den i alla fall väldigt dålig kritik av mig, och det får den nu också!
I fredags var det som sagt tonår. Vi gjorde draman, åt tacos och massa annat. Jag sov över! Vi somnade klockan fyra så det blev sent vilket jag inte ville. :p Vi vaknade vid åtta så fyra timmars sömn gjorde gott i alla fall. Resten av lördagen gick åt åt att hjälpa systern med att packa upp. Jag fick ju trotts allt umgås med Petter och Anton också som hjälpte till.
Nu var tanken att jag skulle gå ner och hjälpa till med maten. Har lite datorsjukan nu - huvudvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback