Ångest

Ja, nu har ångesten tagit över mina sinnen.. Dåligt med bloggning beror på att jag varken har haft ork eller lust. Hur mycket krävs det för att göra ett inlägg kanske ni tänker men det krävs rätt mycket, i alla fall för mig. Men nu tog jag intiativet och satte igång datorn. Jag känner nu också att det kryper i hela kroppen och den lilla gubben i huvudet skriker "TRÄNA FÖR SJUTTSINGEN!!". Jaja.. I morgon ska jag ut på stan och köpa nya träningsbrallor och sportbh så jag lovar då mig själv att ta tag i det. Mitt träningskort har nämligen gått ut och då blir det inte att jag köpt något nytt. Köper ett nytt i veckan!
Nu ska vi fixa mat men jag gör ett inlägg senare :)

Kommentarer
Frida säger:

min lilla gubbe i huvuvdet skriker precis samma sak! vad ska du träna imon? ;)<3

2011-03-14 | 19:27:17
Bloggadress: http://twelvemonths.devote.se
Frida säger:

Svar: Ja precis, låt mig vara liksom! Haha, ja det är ansträngande det där ;)<3

2011-03-14 | 21:42:40
Bloggadress: http://twelvemonths.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback