Tre Bra Dagar

Nu så! Var aningen trött igår så det blev inget bloggande.
Börjar med att söndagkvällen var ybermysig och skitkul. Jag blev alldeles hes i halsen så mycket vi skrattade. Vi handlade lite mat sedan vandrade vi hem till moi och fixade ihop lite sallad och kyckling. Vi tog cyklarna bort till Brottet där vi satt vid stranden. Kom hem apsent för att vara en söndag, jag kom i säng vid 12- halv ett. Igår sprang jag och Frida runt på stan med målet att hitta presenter till våra mentorer och lärare. Vi hittade och dem kommer bli så glada!! Jag kan ju tyvärr inte avslöja något ifall någon av dem skulle kika in här vilket inte är omöjligt. Jag kanske skriver något om det på torsdag. Senare på kvällen var jag hos kära syster då jag fick håret slingat så nu är jag mycket mycket blondare. Today var det sista vanliga skoldagen på Österledskolan! Hur hemskt är inte det?Har precis packat väskan inför i morgon för då åker vi nior till Göteborg, Liseberg bla. Jag längtar tusan!
Nu ni ska jag snart få i mig lite kvällsmat.
Jag har mycket fina klasskamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback