Rörigt Inlägg??

Vilken dag! Jag vaknade runt tio och en timmen efter var jag på väg till Natti Natti för lite extrajobb så där på sommarlovet. Slet som ett djur och svettig blev man! Efter jobbandet var det bara att hoppa in i duschen och sedan vidare till Sandy's för lite fika med fina brudar. Det blev även ett litet biobesök med Systern och Andreas - Harry Potter. Mycket mycket bra film det där, med ett mycket lustigt slut. Efter bion blev det lite mat och kortspelade med tjejerna igen på Robert's. Vi fick höra kommentaren "OMG, är vi hemma eller?". Vi skrek och skrattade lite för mycket..
Utanför Donken visade en kille oss tusenbra korttrick. Snacka om att vi blev inponerade. Yo go boy!! Vi filmade faktiskt, men min mobilkamera suger och jag ser hemsk ut så jag kan tyvärr inte bjuda på något..  Nu sitter jag äntligen i sängen efter en bra dag och jag måste påpeka det att RedBull ger igen effekt alls.. Jag är trött som en bäver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback