En Mycket Bra Dag Står På Tur!

Popcornmanen gör det igen! Jag ska nu lägga mig i sängen med popcornen och sätta igång Australia som jag faktiskt aldrig har sätt. Det jag alltid lyckas med när jag ska äta poppisar är att när jag kommit upp på mitt rum och ska sätta ner skålen tippar jag ALLTID ut alltihop. Kill me.. I morgon är en riktigt bra dag förresten! Förutom att jag ska upp och jobba vid nio men senare på eftermiddagen kommer mitt fina sällskap och lagar mat hemma hos mig sen blir det raka vägen ut till Tylösand där fina fina fina Håkan Hellström ska spela. Jag har tyvärr ingen biljett in eftersom att det inte är en kotte utav mina vänner som vill lägga sina money på en underbar konsert, varför??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback