JOHNOSSI - DEAD END

Nu så! Jag hade glömt min laddare hos far så jag har inte kunnat lägga in några bilder från mobilen men nu har jag den. Hade bara bilder från skidåkningen som man såg vad bilden skulle föreställa. Pulkabilderna är svarta och suddiga ;) måste också tillägga att vi ser väldigt små ut!!

Jag kunde inte somna förens vid 2 pga att jag kallsvettades :o Det var inte kul alls.. Men jag vaknade trotts allt vid halv 10 och gick upp på en gång. Jag har alltså gått upp tidigt, spelat gamla ps2 spel och varit ute och gått med mammsen. Allt detta för att göra mig trött så jag kan somna tidigt ikväll. I morgon startar ju vårterminen i 9an och snart är det dags att välja linje och alla nationella. Döööööda mig!! Men det händer ju inte i morgon så jag kan ta det lugnt :p Nu ska jag städa lite på mitt rum, kanske är dax att dammsuga? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback