Disney-Galen

Å nej, jag hatar att ligga efter med att blogga. Men det är väl bara att tänka efter lite mer noga och försöka komma ihåg vad jag har gjort. Jag gör helt enkelt mitt bästa! Igår, lördag, började med att jag tittade färdigt på Hercules som jag började titta på kvällen innan och sen familjen begav sig ut i snön för att skotta. Vi hade ca 60cm snö, lagom eller vadå? Jag fick krypa på snön för att komma över gräsmattan :p Jag pulsade även mig en lång bit i snön för att få tagit lite kort och jag blev verkligen genomsvett för det var så jobbigt! Men senare på dagen blev jag körd till Julia, vi fikade och hade lite mysigt framför tvn. Jag kom hem igen vid 6 och la mig i soffan och började titta på Oliver och gänget, och spelade spel med familjen. Tittade även på My best friend's girl och Alice i underlandet. Jag har blivit helt galen i Disneyfilmer, Andreas har nämligen laddad ner en hel "hög" med disney så jag har fullt upp!
Idag blev det att jag sov länge och vid 2 tränade jag gym med tjejerna. Nu sitter jag i sängen och tittar ännu på en film, Djungelboken blev det nu. Jag har även planerat att Lilla sjöjungfrun blir next. :) Ikväll är det Solsidan, Lycka!

Kommentarer
haha gissa två gånger ;) börjar på R säger:

yes då e det inte jag som e disney galen :D

2011-01-16 | 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback