Här Skäller Man På Varandra För Att Man Somnar..

Nej men jösses vad jag bloggar mycket nu för tiden..
Kan ju meddela att flytta aldrig ut till skogen. Här skäller man på varandra för att man somnar när man är sjuk.. ^^ mysko jag vet. Jag hade lagt mig i sängen med musik i öronen för att jag INTE skulle bli störd, jag somnade till men efter ett tag vaknade jag och tog ur hörlurarna av någon anledning och då hör jag mobilen och hemtelefonen ringa. I den ena luren är det en tjurig tommy och i den andra en arg mamma. Medans en hantverkare står och bankar på dörren. Ojoj sicket specktakel! Efter allt blev jag väldigt uppstressad och fick mer ont i huvudet.. Nu kommer jag aldrig våga sova.
Åter till verkligheten. Jag mår fortfarande skit. Feber och trött i kroppen men jag kämpar på. Soarbetet ska ju vara färdigt i morgon så jag är inte rastlös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback