Lägenhet Och Sånt

Shabba shena! Klockan är kvart över nio och jag ligger i ett mörkt rum redo att sova - trött? Idag blev det ingen träning utan jag åkte in till pappas nya lägenhet. Grejer och ofärdigt lite här och där men bra blir det. I morgon ska jag dit igen och då sover jag där i helgen. Hmm.. mitt rum är dessvärre inte alls mysigt, det består av en säng och en tv. Jag har inte ens en fönsterlampa. Men mina planer är på god väg så det ska bara inhandlads lite grejer. I morgon är det andra delen i svenska np. Vi ska skriva uppsats och jag är inte alls nervös faktiskt. Men det kommer väl, he he. Nej nu somnar jag snart och jag ska inte hindras för kände/känner mig lite dålig idag.. det är väl pluggsjukan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback