Ville bara sjunga men jag fick kämpa länge för min dröm

Shenis, glad tjej här! Vilken slappis och skön dag det har varit idag ska ni veta. Fast... jag klantade ju till det lite i morse. Jag tänkte helt fel på tiden så jag duschade, fönade håret och grejer på bara 25 minuter! Slå det. Det var ju trots allt sovmorgon till 11 så jag utnyttjade den till 100% ;) Tittade på film på konsten och sen var det foto. Torsdagar är goa dom. Ikväll har jag smällt i mig en hel del peppisar så det har nog en stor betydelse i mitt toppenhumör! Men nu ska jag städa städa mitt rum för i morgonnatt får jag finbesök av min kära Julia, HAPPYFACE. Shoflöjt

Glömde skriva att Tilda hade med MUFFINS till fotolektionen idag. Min klass är så myyyyyyysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback