Sketans va bra!

Tjingeling! Lite bloggning såhär på kvällskvisten. Kom nyss hem från en väldigt bra kväll. Vi har varit på julkonsert där våra superduktiga vänner, Jacob, Ida, Frida, Anna och Kajsa trallade och spelade loss. Grymt! Efter det for vi "ungdomisar" till kyrkan där vi åt tacos och lekte för fullt. Vi var även en sväng hemma hos Tobey. Nu är jag helt slut och att ha morgondagen i tankarna gör mig bara ännu tröttare så det är bara att slummra in. Jag lägger helt enkelt in alla kamerabilder från kvällen i morgon istället .... ifall jag hinner.
Här har vi ännu en av dom väldigt många anledningarna till att ni väldigt sällan får se bilder på mig... jag kan inte heller hålla kameran still, men jag gjorde ett gott försök

Kommentarer
vicky säger:

Jätte fin blogg! :)

2011-12-18 | 20:33:48
Bloggadress: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback