Jag Är En Slö En

Vilken dålig bloggerska jag är! Jag orkar verkligen inte när jag inte tagit några roliga bilder m.m. Dagarna har i alla fall varit toppen! När bloggade jag sist? Lördags? Mja, jag tror det.. I söndags blev det aldrig sture, var först i kyrkan sen var jag ute i trädgården med mammsen, jag fick lite färg minsann! I måndags var det en vanlig skoldag med träning med Jullan och Anna efter. Idag var första lektionen inställd, idrotten, det kom aldrig någon lärare men vad hindrar 9A från att kämpa sig in i idrottshallen för att bara "chilla" - (Där fick jag användning för de ordet, he he.) När jag kom till pappa efter helgen var mitt rum målat och nu har vi precis satt upp hyllan ovanför sängen. Jag kan allt om pluggar och sånna stufs, det kan man ju alltid få användning av?
Jag har börjat titta på Skärgårdsdoktorn igen, underbar serie det här! I ett av avsnitten handlar det om en gammal gubbe som förlorar sin fru. Han berättade om när han blev kär i henne, när han såg henne nere på bryggan. Hon fick inte dansa med honom för hennes pappa men att det inte gjorde något, bara han fick se på henne för att hon var så vacker. Åååh jag blir helt förälskad bara jag tänker på det! Så gulligt killarna tänkte! Vet ju kanske inte hur alla tänker nu men "vacker" är nog det finaste ordet man kan få höra. Bla bla bla, Clara drömmer
Slänger in en kass mobilbild på Ellens hand/min elefant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback