Det Kan Ju Inte Alltid Vara Lätt?

Allt känns ganska så megakasst just nu.. Efter en toppenkväll vid sjön med vännerna var det ju förstås dags att gå hem, smärtan i benet är verkligen inget att skämta om. Tårarna kom och nu ligger jag i sängen och vill bara dö, nästan. Men shena, doktorn nästa. Det gör inte saken bättre när jag tänker på att Håkan Hellström hade konsert igår.. Jag var SÅ inne på att köpa biljetter men jag kände att.. kommer jag ha kul att ha med vänner som inte förstår sig på musiken? NEJ, döda mig! Men för att jag inte ska låta allt för deprimerad så kan jag berätta att igår, påskafton, var tjejerna här och åt mat. Hur mysigt som helst. Och denna dagen gick åt åt att gå till kyrkan, leka med kusinen, öva med kören och grilla och mysa med det sköna hänget. I morgon hoppas jag på fint väder igen för då är det plugg och skit som gäller, det sker i solen. Nu ska jag nana, hejsansvejsan.
Bilder kommer in så fort jag har tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback