Boots och kängor

Sitter här på golvet bakom burken och försöker hitta ett par snygga skor nu till hösten/vintern. Det är inte lätt kan jag säga! Jag slänger in några exempel.
Monki 400:-

Dinsko 499:- (Ridstövlar? dom är fina!)


DNA 1395:- (Antar att detta är de som kallas emo-skor? men jag tycker de är såååå snyggt!)


DNA 995:- (Då är väl detta pippiskor?)


DNA 1195:-


Nilson 1299:-


Dessa två sista paren är då mina drömskor! Har sätt så många med denna modellen och jag blir bara mer och mer kär! Nackdelen är att dom är rätt dyra och väldigt höga för min smak, eller jag kan väl bara erkänna att jag inte kan gå i högt :P Ska ta en sväng på stan i morgon och provarunt lite :)

 


Kommentarer
Petter säger:

Pippiskon var cool

2010-09-07 | 19:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback