Otur

Hallå! Jag är klantigast av alla! På idrotten i dag som är första lektionen hade vi orientering. När jag var färdig skulle jag in och hämta ny karta så halkar jag och sätter mig på rumpan och tar i med handen. Jag skrattade då som bara den men efter ett tag gjorde det lagom ont! Gick till skolskötrskan och skickade mig till vårdcentralen och dom skickade mig till sjukhuset. Vi fick en akuttid och shit vad ont det gjorde när jag skulle lägga upp armen på bordet! Har sovit nu i 2h och har ont så jag bara vill spy! Som tur va var det bara en rigäl stukning så jag slipper gips och grejer.
I morgon har vi skolfoto så jag är lite lagom tjurig nu, jag vill ju så gärna vara med! Får se hur det blir.
Solsidan räddar mig nu från att ha tråkigt!

(jag har ingen kamera här så jag kan inte bjuda på några bilder denna veckan.)

Kommentarer
Anonym säger:

hej knasboll. Jag saknar dig och tänkte om du länkar mig så länkar jag dej? ;) Puss på deejj!<3

2010-09-22 | 21:20:25
Bloggadress: http://enbusigsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback