Igår

Hejhopp! Tack för igår Anna, Becca och Julia. Bowlingen var skit kul trots att jag var sämst! Tog en runda på Kulturnatten efter sen åkte vi hem - läggdags redan vid 12. Idag vaknade jag utan Julia i sängen så jag gick ner och då låg hon på soffan och hade haft jätte ont i magen, stackarn! Tittade vi på Kogänget sen bar det av till Friskis med Becca. Nu sitter jag i köket och har precis ätit.. Ska packa till mamma sen får jag faktiskt ta tag i redovisningen igen som är i morgon. hejhej <3


Carola och Uffe var redo för cykelfest!


Kommentarer
frida säger:

oh no, redovisningen kommer ju inte att gå så bra! och du har ju till och med övat! jaja får hoppas att vi inte har svenska första lektionen :)<3

2010-09-12 | 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback