Dischoe - Those Dancing Days

Hjälp va bilderna blev stora i förra inlägget, men det är inget jag har ork till att fixa..

Igår hade vi superduper roligt, åt god mat, mycket skratt och mycket dans. Vi blev också skrämda av ett gäng amatörer som vi senare tog oss en runda med i åled.
Idag har de bara varit slappedag framför tvn. Jag tittade bland annat på La vie en rose, den filmen är hur bra som helst! Men nu kände jag att det var dax för mig att visa min pedantiska sida och lägga lördagkvällen till att storstäda mitt rum. De  är väldigt kul att städa när man har massa bra musik på tex (rubriken).
Åååh, nu fick jag ett ljudmeddelande till mobilen av min älskade Skänningevän Vincent! Jag skrattar ihjäl mig!!

Nu: fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback