Plugga plugga, städa

2a världskriget var det.. har suttit och pluggat det hela eftermiddagen. De verkar ju som man ska tycka de är intressant att läsa om men nej, de suger! Men de är väl för att de är läxa som ska göras. Jag säger som Anna: Den som uppfann läxorna borde ha stryk! 'Men men, vad har jag för val?


Nu ska jag i alla fall ta tag i mitt stökiga rum! Ja, jag vet att jag städar det hela tiden men de är för att jag suger på att hålla orning. Om jag tagit fram något släpper jag de bara rätt ner så de blir alltid fullt med grejer och kläder överallt.. Så jag skriver sen när de är färdigt!


Kommentarer
anna säger:

Haha det är så sant så ;)

2010-10-11 | 21:07:07
Bloggadress: http://annakallasjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback