låt honom veta, att han är det enda du vill ha

Goooodagens! Sitter med mitt nya lila gips och stinker bullar!

Tog bort gipset, så himla läskigt! De kändes som hon skulle såga av armen :o På röntgen bilderna syntes de inget med de gjorde så ont när dom tryckte och hade sig så jag fick ett nytt "gips" de var i lila glasfiber, skit snyggt :D Ska ha de några dagar sen ska jag in och magnetröntga.. Jag kan i alla fall ha skinnjackan och de är ju huvudsaken :P

Kom tillbaka till skolan vid lunch och sen var det Hk, de klarade vi galant eller vad säger ni? Vi gjorde bullar som blev lite humm.. brända men goda var dom :) Nu när jag kommit hem pluggade jag no, prov i morgon! Och som vanligt så somnade jag i en timme så jag får ta tag i boken igen tror jag.. hörs sen! kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback