Och Du, Du Är Mitt UPPE I Livet

Goddag. Hur ska jag formulera denna dagen då? Jag kan börja med att säga att vi hade prov om andra världskriget, lite luciaövning och tittande på Pojken i randig pyjamas. Självklart gjorde vi ju mer än detta men de är inget intressant. Efter skolan åkte jag och Pellen med Hanna hem för att ladda inför jympapasset, hehe. Så ja, vi var på det och man blir ju mer eller mindre slutkörd efter ett pass! När jag kom hem tittade på Ensam mamma söker, jag hann nämligen inte igår. Usch vad arg jag blir på dom! Det blev inte som jag vill överhuvudtaget..
Mamma och Syster hade varit på Ge-kås idag utan att säga till mig. Tjurig blev jag men när mamma berättade att hon köpt saker till mig kunde jag inte mer än att le. Jag fick vantar, halsduk och en flis. Härligt!
Nu har rastlösa jag precis retuscherat en super gammal. Rastlös är jag kanske inte men det är så skönt att säga så. Jag har ju egentligen mycket plugg att ta tag i men vad har man då studiedagar till om inte plugga? Det är vad vi har i morgon så då ska jag plugga så det ryker! Nej som sagt var.. Duschen lockar otroligt mycket just nu sen får jag nog ta och poppa lite popcorn och krypa ner under täcket med en film. Hej
OBS: Jag ser mer eller mindre efterbliven ut på bilden men jag gjorde de bara för skoj sskull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback