2010-05-20

Hej där! Dessa två dagarna har varit underbara! Skit fint väder och vi har gjort roliga saker! Igår åkte Ellen, Julia, Anna, Rebecca, Ellinor, Hanna och jag in till stan och köpte glass och köpte presenter till mig ;) På kvällen var jag och Julia på KU. Idag var de också skit varmt och ÖD slutade efter maten så jag och Ellen åkte till Jullan, var där i någon timme sen kom Kolmo, Jakob, Petter och Anton och hämtade oss med mopparna så åkte vi upp till stenbrottet. Gaaad, va skönt det var! Första doppet detta året.. Var där i några timmar sen när jag och Petter skulle köra iväg hände det en liten olycka, vi råkade så klart trilla. Hehe det var rätt lyckat faktiskt! Ne, det var inget allvarligt, det kom en liten backe med meeega mycket sten så vi vurpade. När vi kom hem till Jullan tog det typ 20 minuter innan dom andra kom och när dom kom fick vi veta att Ellen skulle så klart köra med Alexanders moppe. Hon fattade inte att man GASAR med gasen och inte BROMSAR. hehe hon körde rakt ner i diket. Sen åkte vi hem vid halv 6-6 och nu är jag hemma. Ikväll har vi massage, trevligt! Och jag måste plugga en hel del så jag skippar massagen. Bilderna från idag och igår kommer nog i morgon :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback