2010-05-15

Toppendar! Onsdagskväll var vi på KU sen sov jag hos Jullan, torsdags va Jesper här och på kvällen var det försenad födelsedagsfest hon Hanna, sov hos henne då med. Och i går-fredag bar det av till Gbg till Liseberg med Julia, Ellen, Jakob, Anton och Alexander. Sen sov hela högen hos Ellen. Nu är jag hemma och ligger i sängen, skit förskyld och ingen energi överhuvudtaget! Jag är verkligen skit trött. Idag blir det väl bara att slappa och kanske träffa Jesper ikväll.<3

Jag kortade ner det en hel del med bilderna! Det finns många fler.. Tack för kvällen Hanna <33

Kommentarer
Anonym säger:

vad är det som får dig att alltid ta dom fulaste och mest oseriösa bilder på moi clara? inte för att det existerar så värst många seriösa bilder, men ändå

2010-05-15 | 21:22:35
Hanna säger:

tack själv :D

2010-05-19 | 12:27:34
Bloggadress: http://haannacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback