2010-03-29

Godmorgon! Idag har vi studiedag, riktigt gott. Nu har jag tittat på LasseMaja och Twilight. Twilight är den bästa filmen som gjorts någonsin enligt mig! Nu har jag fixat en himla massa soundtrack musik på min spotifylista som jag ska ha nu när jag ska plugga. Jag har soprov på torsdag och novellen ska vara inlämnad på fredag. Det är bara att ge järnet nu för snart är det ju lov. Någon som ska göra något roligt? :) Nu ska jag klä på mig och parkera mig på golvet med böckerna. KRAMIS!

Kommentarer
Cissi :) säger:

Meeeh! Cloran då! Jag har inte din spotifylista ;O :(<3<3

2010-03-29 | 22:10:02
Bloggadress: http://randome.blogg.se/
Jesper säger:

tur för dig cissi ;)

2010-03-31 | 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback