2010-06-05

Fredag+Lördag har varit toppen! Vi har varit i Petters stuga. När vi kom dit vid 6 tiden stod killarna och tände ljus och myste till det. Vi började laga mat rätt så direkt, sen gick vi ner och badade i sjön, det var jätte skönt. När det började bli mörkt fixade vi och tände ljus på altanen så satt vi där och pratade och myste under filtar. Sen begav vi oss till våra rum. Jullan och Jakob i friggeboden i trädgården, Kolmo och Ellen i ett rum och Petter Anton och jag i ett annat rum i en dubbelsäng. Somnade tidigt och upp vid 9 tiden. Väckte alla sen var det frukost på altanen. Sen la vi oss och solade. Vi bestämde oss för att åka hem senare än tänkt så vi var tvungen att ha mat så paren åkte till Vessigebo och köpte mat, Anton och Petter åkte ut med bådet och jag la mig i solen. När dom kom tillbaka gjorde vi pastasallad så packade vi ihop oss och satte oss i båten och ut på sjön. Körde till en liten ö där vi åt våran mat och badade lite från båten. När vi kom tillbaka började vi städa och ha oss, det va jätte äckligt inne på toan så jag och Petter tog tag i det! Sen åkte Anton, Jakob och Kolmo hem så då la vi andra oss i solen tills mamma kom och hämtade oss. Nu sitter jag i min säng och Andreas, Fia, Alice och Annie nedanför min säng och pratar och snart blir det nana. I morgon ska vi upp tidigt för att åka in till stan för att fixa Sofia inför balen. Godnatt :)<3
Jag laddar upp bilder i morgon.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback