tisdag + onsdag

Hejhopp! Då var det dax att berätta om gårdagen, innan olyckan. he he. Jag vaknade hos Jullan, vid halv 2 tog vi bussen upp till Anna. Där lagade vi super god mat, pasta och Jullan gjorde jätte god skinksås! Vi tittade på Tyra Banks show och hade det mysigt. Sen åkte Jullan och jag hem till henne och där grillade Carola god mat och senare tog vi bussen in till stan. Anton kom till mig och då tog vi cyklarna till stranden vid brottet där vi satt och hade det mysigt tills... he he. Vi cyklade hem till mig. Det var då popcornen hände, och de vet ni redan.. Så idag vaknade jag och Jullan runt 10 och då låg vi kvar i sängen en lång stund till Jullan skulle åka hem och då tog jag och Sofia en sväng på stan. Vi köpte mat på Hello och jag köpte salva till blåsorna på handen. Halv 4 åkte jag och mamma till ögonläkaren. Allt gick bra där, det verkade inte som det var några större fel på mina ögon! :) Väl där köpte vi förbandsgrejer till mina blåsor, så nu är jag hemma och har precis fixat det. Inte fullt så vackert men de skulle tydligen läka snabbare med det. Ikväll ska Julia, Rebecca, Ellinor och jag till brottet och bada. Eller ja, bada och bada. Det är "poolparty" där så vi ska dit och ha lite skojj :) ses i kväll. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback