Sommarlov in my heart!

Åååh vad jag älskar sommarlov! Detta har börjat väldigt bra förutom att de är lite förlite värme, men de ska alltid vara fullt upp och sova över med kompisar varenda natt. Det är så mysigt! Alla mina dagar framåt är planerade. Det är mycket man måste göra innan Öland som jag åker till på måndag. Jag är riktigt närvös men de ska nog bli riktigt kul. Kommer visserligen sakna alla enormt här hemma men jag hoppas att ni håller kontakten med er för hemlängtan kommer de vara gott om de tre veckorna! Blöhö, jag får en tår i ögat! När jag kommer hem från Öland kommer nog mina tankar om allt vara förändrade så de kommer säkert bli en rätt bra uppfriskning för mig :) Pirr i magen! Nu ska jag iväg till brottet, detta kommer nog bli en toppenkväll och nu ska Jonna och Frida också med :)

Kommentarer
jonna :) säger:

hahaha toppenkväll och toppenkväll, men mys blev det.! var kul att träffa er alla! :) och får hoppas att vi ses någon mer dag på sommarlovet! :)

2010-06-19 | 21:22:35
Bloggadress: http://jonnamared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback