Packning pågår.

Det går framåt men inte fort! Nu har jag packat och packat i 3,5 h och det har knappt hänt någonting! Jag har lagt allt smuttsigt i tvätten, packat ner 20 000 trosor och sockar, bestämt vilka smycken som ska med och alla tabletter. När jag börjat lägga ner dom viktigaste kläderna upptäckte jag att allt var blommigt ha ha! och det kommer mera :) Jag har också tagit fram mina gamla, superfula brevpapper som jag ska ha med mig, Julia och jag ska nämligen ha brevkontakt under veckorna. Det är ju alltid trevligare med ett brev i brevlådan än ett sms i mobilen!

Nej jag har inte tid att sitta här och skriva, väskan packas inte av sig själv! Men nu lät det som jag hade gjort jätte mycket när jag väl skrev ner allt men det syns inte :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback