Livet leker (en aning)

Hejhopp, igår var jag på stan med Julia, Jakob, Petter, Anton och lite Gustav. Senare på kvällen kollade vi film hemma hos Petter. En riktigt dålig film faktiskt, Besatt hette den, inget att rekomendera!
Jag sov hos Juttan i natt och vi vaknade vid 12 så vi tog bussen till stranden och träffade Jakob där lite senare. Och nu är jag hemma och har precis duschat. Humöret är lite svängigt nu känner jag, vet inte riktigt vad jag vill, är skit trött också. Så kvällen förblir nog hemma i sängen..

Festivalen kommer bli enormt toppen! :)



Kommentarer
Petter <3 säger:

Filmen var bra om man hade varit inne i filmen och inte gjort vissa andra saker =)<3

2010-07-20 | 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback