Runda på stan

Hemma efter en väldigt trevlig kväll! Träffade pojkarna på Sandy's där dom satt och åt. Vi gick till Robert's coffee och köpte Vitamin well och smutti som jag kallar det (smoothie). Sen tog vi en runda på stan och gick senare till Espresso house där vi drack våra lattar. Det var riktigt mysigt att sitta inne på Kristina passagen på kvällen, Men när vi skulle gå vart det helt tomt och båda grindarna var låsta, jahopp vad gör vi nu?! Så vi ringde på en lägenhet för att fråga om nyckel men ingen svarade då kom det en kille som visade oss en knapp på väggen. Aha? är vi osmarta eller är vi? men ut kom vi! Sen försvann Petter åt ett håll och dom andra följde med mig hem och sen tog bussen hem. Nu har jag strukit min skjorna som ska med till Oshmn, jag har fortfarande inte fått ner allt som ska med för jag har ingen aning om vad som ska med :o Hoppas det löser sig..

Kommentarer
Cissi säger:

När är det ni åker? ;O<3

2010-07-29 | 22:51:27
Bloggadress: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback