Festival.

Hejsvejs, förlåt för dålig uppdatering men jag har haft fullt upp! I tisdags var jag hemma hos Julia med Ellen, Kolmo, Anton, Jakob och Petter. Yyyber mysigt om man frågar mig. Jag sov hos Julia efter det. I går åkte vi till stranden och där träffade vi Antevante och senare kom Kolmo och Ellen. Riktigt härligt vart det. Runt 4-5 åkte Alexander på körskola och då åkte vi andra in till stan och träffade Jakob och Petter och då åt vi pizza på Capri. Jätte god pizza och det var jätte mysigt att va med er alla igen! Ännu senare på kvällen runt 10 åkte jag och Julia ut till Tylösand och där träffade vi Jullans mamma och pappa som ville ha sällskap av oss när dom skulle lyssna på Black Ingvars i sanddynorna. Fullt med folk och skit skönt väder. Julia och jag tog till och med ett kvällsdopp, det var jätte kallt men ändå skönt hehe. Efter det var de hem till sängen och gällde.
Idag var det planerat att gå på stan med Julia men de blev lite strul och regnet öste ner så jag åkte hem till henne i stället och myste framför tvn. :) Så ikväll när jag kom hem har jag bara legat i sängen och latat mig, tittat lite på film och ätit ungsbakade chips, hehe! Sofie och jag har också fixat lite inför strandfestivalen som vi ska på den 29 Juli så tyvärr ska jag inte vara hemma på Marinfestivalen som jag jätte gärna hade velat :( Men förhoppningsvis hinner jag till rix fm festivalen! Men de ska bli skit kul i Oskarshamn med mina goa konfakompisar! Men nu ska jag sova en sväng, hörs i morgon :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback