2010-01-26

Kom lite senare till skolan i dag.. 
Ellinor låg hemma med migrän, stackarn!

Hade i alla fall No, då hade Ellen bild med B, så jag var själv med grabbsen.. 
Hemkunskap - jag måste säga att jag och Ellen äger på att laga mat :)
Matte - lika tråkigt som vanligt, jag och Simon försökte hjälpa varandra, de gick väl sådär :P
Och till sist B-språk, usch jag höll på att somna, jag var och är skit trött!!
Åkte hem till Jullan efter skolan, åt i en evighet som vanligt! Pappa kom och hämtade mig vid 4a då åkte vi runt i alla sportaffärer i hela Halmstad för att hitta ett fint underställ och skriller men de fanns inte ett skit.. 
Men nu är jag hemma och ligger i sängen och är färdig för att sova, jag är skit trött! 




 


Kommentarer
kungen (: säger:

Hmmmmm """Hemkunskap - jag måste säga att jag och Ellen äger på att laga mat :) """ "okej clara" jag tror dig ;) <3333

2010-01-26 | 20:37:14
ellen säger:

Om jag skulle få en gissning på den som är över, är det möjligtvis han som vill att jag ska äta bränd mat clara? ;)

Hahaha, va tusan gör jag med min hand? xD

O btw, blidde vår mat mytte god! ;) ♥

2010-01-26 | 21:03:39
Bloggadress: http://flickz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback