2010-02-25

NATHALIES FÖDELSEDAG!

Vi gick upp vid halv 7 för att sjunga för Nathalie, hon fick ett glas saft och en chokladruta :)
Vi sjöng också för henne på morgon samligen. Åkte skidor till 2, då vi åkte till Emperium i Lindvallen som var ett stort badhus. Det var jätte skoj! När vi kom hem gjorde Jonna chicken nuggets och ris. Det gjorde du bra Jonna höhö. :) Till efterrätt blev det glass och chokladbollar, då var man faktiskt redan propp mätt. På samligen lekte vi "älskling älskling, älskar du mig?" haha det är super kul, jag sög på det dock.


Grattis Nathalie!

Väggen liften

Jacob

Tobbe

Nathalie i Tandådalen

Jonnis och Jullan

I väntan på bussen

I väntan på bussen

Experium



Älskling älskling älskar du mig?



Kommentarer
Jonnan säger:

Clara jag var faktiskt VÄLDIGT stressad när jag skulle laga maten! Så det var inte mitt fel ;) <3<3

2010-02-27 | 19:14:15
Frida säger:

Älskling älskling visst älskar jag dig men du måste le xD <3

2010-03-01 | 12:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback