8 December

Hejsan! Jag var som sagt inte i skolan idag så jag sysselsatte mig med att titta på julfilmer t.ex. Grinchen, Pippi, Musses jul, skit bra ;) Jag har också klätt kransar till mammsen.. Men snart när hon kommer hem har hon lovat mig att vi ska göra knäck, det är ju så gott! Jag kan ju meddela att jag mår bättre, men huvudvärken finns där hela tiden. Men i fall jag mår bra i morgon så ska jag och Frida till Sture och va med på en fotolektion som ska bli riktigt jobbigt men spännande ;)

Kommentarer
nathalie säger:

Sv: Jag vet inte Jullan säger att jag ska ha mörkt och jag e lite sugen på det, får se ;) <33

2010-12-08 | 20:21:04
Bloggadress: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback