Grym dag med en seg kväll..

Goookväll alle hoppsan! Idag var jag på stan med Ellen, Anna och Beccis. Jag hittade världens snyggaste jacka som jag ska fjäska till mig hos mamma med :) Jag köpte ett par Cheap monday på Tretton, det tog eeevigheter att hitta ett par som passade. Vi hann ju bli bästis med personalen där innan vi hittat :P Men till slut så. Jag lägger in bild på dom senare för just nu har jag dom på mig, he he.
Ikväll skulle jag egentligen till Cissi på fest men har man ingen skjuts så har man inte. Lite surt faktiskt! Tur att man har en fet godispåse jämte sig i alla fall!

Jag och Anna åt på Sandy's, sen kom dom andra tjejerna, Catta och Vickan så där satt vi i 1h? och snackade massa skit :)


Jackan - Den är skit snygg på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback