Tårar och sånt...

Nu har jag precis tittat färdigt på filmen och ja, man kan väl säga att jag mer eller mindre ÄGER på att gråta till filmer! Denna scenen fick mig att fylla kinderna med tårar rätt fort. Hehe denna filmen är toppen! Jag känner väldigt mycket för att titta på favoritfilmen P.S. I love you och Twilight som jag inte sätt på jääääätte länge, men de får vänta till en annan dag för jag har inte riktigt tillgång till dom. Men de är sånna filmer som man lipar rejält till och det tycker jag om :)


Kommentarer
Cissi säger:

Åh Cloran! Du vet hur du ska få en Cissi o gråta med ;') Får nog ta o se den filmen den verkar ju faktiskt bra ;)<3<3<3<3

2010-08-08 | 19:26:06
Bloggadress: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback